16 Kasım 2012 Cuma

PSY İle Arkadaş Olabilirsiniz


14 Kasım'da PSY Cyworld mini-ana sayfasında bir mesaj bıraktı. "Merhaba,ben PSY; Madonna'yla ıslak koltuk altıyla vahşi at dansı yapan... Amerika,İngiltere,Fransa gibi daha bir çok ülkeyi geziyorum bu günlerde ama kalbim Kore'de."dedi ve Koreli hayranlalarına minnetarlığını dile getirdi.
Mesajına şöyle devam etti. "Cyworld'de bazı kullanıcılara arkadaşlık isteklerini gönderdim çünkü hayranlarımı özledim. Eğer arkadaşlık isteklerimi almayan varsa lütfen beni eklesin. Artı şarkılarımı sizinle paylaşmak beni mutlu edecektir."
PSY o günden beri çeşitli arkadaşlık isteklerini kabul etti.
Fanları Cyworld'de iltifatlar yağdırdı.
"Sen gerçekten PSY'misin?",
"Çok duygulandım. Seni çok özledik."
"Ne zaman Kore'ye döneceksin?."
"Seni çok seviyoruz PSY."
Kaynak:Soompi 15.11.2012
Çeviri:Dilek Atak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder